Objednávky vo verejnej správe – ako ich správne vystaviť a zverejniť po zmenách od roku 2024
Zamestnanci verejnej správy, trápia vás otázky ohľadom vystavovania, obehu a zverejňovania objednávok? Alebo si neviete poradiť s novelou, ktorá v roku 2024 zaviedla nové termíny, upravila rozsah zverejňovaných údajov a priniesla tiež zmeny pri zverejňovaní dodatkov, objednávok v centrálnom portáli a podobne? Potom si nenechajte ujsť náš webinár s PhDr. Jozefom Sýkorom, MBA, DSc., ktorý pôsobí ako kontrolór vo verejnej správe. Z prvej ruky tak získate overené informácie, postupy a odpovede na vaše otázky. Naučíte sa, ako správne zverejňovať objednávky, aké sú povinné údaje, ako kontrolovať ich vystavovanie a ako zabezpečiť obeh dokladov aj finančnú kontrolu.
Na webinári bude lektor vychádzať zo svojej kontrolnej a lektorskej činnosti za posledné roky. Garantujeme vám tak, že budú rozoberané všetky problematické prípady a otázky, ktoré sú v praxi spojené so zverejňovaním objednávok či s dodržiavaním nových pravidiel od roku 2024.
Čo sa na webinári dozviete:
- Ako správne zverejniť objednávky?
- Treba povinne zverejniť aj vystavené rozhodnutia?
- Ako správne zverejniť povinné údaje a na čo sa v praxi zabúda najčastejšie?
- Na čo si dať pozor pri vystavení objednávok a čo musia obsahovať?
- Ako dlho musia byť tieto údaje zverejnené?
- Aké sú procesy overovania objednávok a požiadaviek na objednanie?
- Aké sú pravidlá pre uvádzanie súm a finančných limitov v objednávkach?
- Čo kontrola najčastejšie preveruje pri zverejňovaní?
Cieľová skupina:
- Subjekty štátnej správy
- Kapitoly štátneho rozpočtu a štátne fondy
- Rozpočtové a príspevkové organizácie
- Poisťovne
- Zamestnanci obcí, miest, vyšších územných celkov
- Školy a školské zariadenia
- Ekonómovia, rozpočtári, hospodári, majetkári
- Zamestnanci zriadených organizácií obcou alebo vyšším územným celkom
- Osoby zodpovedné za oblasť zverejňovania na webových sídlach organizácií verejnej správy